4 Mayıs 2009 Pazartesi

WWE SmackDown Fox Tv izle! Pazartesi Günü Fox Smack Down! Pazartesi Smack Down izle! 4 Mayis

WWE SmackDown Fox Tv izle! Pazartesi Günü Fox Smack Down! Pazartesi Smack Down izle! 4 Mayis WWE SmackDown Fox Tv izle! Pazartesi Günü Fox Smack Down!

Smack down bize biraz yabancı gelebilir.
Amaç spor mu bilemiyorum ama bir kickbox ya da bir tekvando yanında gerçekten spor gibi kalıyor.
Buradaki kavgalar gerçekten ölümüne oluyor. Türkiye’de pek alışılagelmiş bir şey değil bu yüzden fox tv yönetimine teşekkür ederiz.

WWE SmackDown her pazartesi bizlerle olacak izlemek isteyenler 23.15 ‘ te fox ekranlarında olabilir, daha sonra da önemli sahneleri sitemizden yayınlamaya çalışacağız…

4 yorum:

  1. yayını bana sanki geriden geliyor her zaman kesiyorsunuz ve geriden geliyor

    YanıtlaSil
  2. Yayın 1 gün önceden cekiliyoo

    YanıtlaSil
  3. consina seni seviyorum sen çok kibar mert yakışıklısın ve her gece smekdaynı izliyorum ve her zaman sen kemeri alıyorsun byyy uyumalıyım ismim veysel soyadım çabas

    YanıtlaSil
  4. Consina her zaman yanındayız.CM pank,mark hanry,rand orten onlarda kimmiş en büyük CONSİNAAA...

    YanıtlaSil