3 Mayıs 2009 Pazar

Bunuda Çalsana Ezik insan?

Son zamanlarda ezikler ağabeylerini yani büyük sitelerin içeriklerini kopyaladıklarına bizzat kendi sitemde gördüm.. Ne yazıkkı arkadaşlar 2 cümleyi kendi yazamayan arkadaşlar var ne yazıkkı bu kadar ezik olan arkadaşlarımız var.. Şimdi bunlara öyle güzel laflar ederdimki neyse yakışı kalmaz..
Saten birini çok yakından tanıyorum kendisine yakıştıramadım kaç senedir site işlerindesin Efe daha ne spam yapıyosun yazık be kardeşim kurtul eziklikten kendini geliştir..

Tamam içeriğimi kopyala bişey demiyorum bende sağdan soldan arayarak kendi özgün yazımla konu açıyorum konu içeriğini sömür istersen ama başlıkları birebir açma kardeşim.
Ben açıyosam XX YY ZZ şeklinde sende YYZZXX şeklinde açkı googlede ters düşmeyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder