6 Mayıs 2009 Çarşamba

KTunnel.Com Youtube Giriş www.ktunnel.Com

KTunnel.Com KTunnel Youtube Kolay Giriş Yolu Youtube Dns Ayarları KTunnel ile youtube giriş www.ktunnel.com mahkeme kararı ile kapatılan siteye girmek için dns ayarı

Geçenlerde arkadaşlarla konuşurken sohbet konusu birden ınternete dönüştü
Internet dediğimizde hemen ben ve arkadaşımın aklına kapanan siteler Youtube Bloggum gibi siteler aklıma geldi ben Dns ayarlarını değiştirerek giriyordum mahkemenin kapattığı sitelere fakat arkadaş KTunnel diye bi site sayesinde Dns ayarlarıyla oynamadan girebiliyorsun falan dedi. Bende bilmiyorum eve gidince bakarım eğer gerçekten dediğin gibi birşey ise bundan sonra KTunnel.Com adresinden girerim dedim :)

www.KTunnel.com adresine girdim Youtube.com yazdım adres satırına tıklamaz olaydım! Bi sayfa bu kadar yuh dedittirirdi yani bi insana her yer reklam bi reklam ordan açılıyo bi burdan kafaları yer gibi oldum hemen kapadım!

Herkez benim gibi değil galiba reklamlara reklam demeyelimde eziyetlere katlanabilen çok sayıda arkadaşlar var bu yüzden bu konuyu onları göz önünde bulundurmak yardımcı olmak için açmış bulunmaktayım. www.KTunnel.com adresine girip adres satırına Mahkeme ile kapatılan sitenin adresini yazıp devam ediyorsunuz bu kadar basit!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Gönder