29 Nisan 2009 Çarşamba

Petek Dinçöz Ne Yapayim Şimdi Ben Dinle 2009 Yeni Albüm indir

Petek Dinçöz Ne Yapayim Şimdi Ben DinleNe Yapayım Şimdi Ben,Petek Dinçöz,petek dinçöz ne yapayım şimdi ben,Petek Dinçöz Ne Yapayım Şimdi Ben Dinle,Petek Dinçözhttp://i39.tinypic.com/2ln9v1u.jpg




Petek Dinçöz Ne Yapayım Şimdi albümü ile yakında müzik marketlerde yerini alacak.İşte albümün çıkış parçası olcak ne yapayım ben şimdinin

şarkı sözleri ;

Geldiler tahtaları sıyrık sewgilime yine
Tası tarağı toplayıp gitti kimbilir bu defa niye
Az buçuk yüz göz epeyce enseye tokat
Farkında değil hazırlanıyor aşk basıp gitmeye
Ne yapayım şimdi ben hangi kapıyı çalayım
E şuda bari birisi gider birisi gelir katlanayım
Bilgi çağındayız bilinmeyen neler bulundu
Erişim bilişim iletişim wesayire aldı yürüdü
Koyunları klonladılar sıra insana geldi
Ama ademle Hawwa aynı elma desen zaten çürüdü
Ne yapayım şimdi ben nesini değiştireyim
Bi savaşta bi aşkda mübah şimdi nesini değştireyim…

2 yorum:

  1. tuğçe begüm orhan14 Mayıs 2009 08:56

    süpppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppe eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  2. petek dinçözü 6 senedir sewiom her zamn şahane şarkıları war seni çokkkk sewiorum peteğim:)

    YanıtlaSil